  • Data: 2002-12-21 16:51:25
    Temat: Re: przedmioty a dług/komornik
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale zabranie / zajęcie rzeczy które nie należą do dłużnika, tylko
    > tymczasowo znajdują się na terenie jego mieszkania już chyba nie jest
    > zgodne z prawem?
    Pewnie, że nie jest, ale ja tylko odpowiedziałem na pytanie.
    Czemu wpuszcza komornika? Bo musi i koniec. A to, że komornik może zająć
    jedynie jego mienie to inna bajka. Zresztą w tym przypadku zdarzają się
    niestety naduzycia (tak słyszałem/czytałem gdzieś w kilku gazetach), ale
    to inna bajka.

    Które paragrafy to określają ?
    A to już pytanie do prawników...

    chester