    From: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przedawnienie???cyfra+...pomocy!
    Date: Fri, 13 Jun 2003 19:36:16 +0200

    Uzytkownik "Dominik" <d...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:3EE9F4B0.6000407@wp.pl...
    > Witam
    > po 3,5 roku od rozwiazania umowy z cyfra+, przychodzi list o oddanie
    > sprzetu - a ja go juz nie mam (tzn mam ale nie ma na nim numerow-i kara
    > za to to 700zl przy oddaniu tunera)
    > dostalem fakture od windykacyjnej firmy Krzak (czyt.Kruk :P) ktora mowi
    > o kwocie 800zl (i tu paradoks oddac i zaplacic 700zl / nieoddac i
    > zaplacic 800zl) czy tez "olac" sprawe? czy np.odezwanie sie po 3,5 roku
    > przez cyfre+ to nie przesada i podlega np. przedawnieniu ?

    Znajomy ma podobny problem tylez ze w 2000 oddal tuner oczywiscie rozwiazal
    umowe a miesiac temu przyszlo do niego pismo z cyfry ze ma zdac tuner.. po
    rozmowie tel pan w BOK zazadal kopii formularza zwrotu sprzetu. niestety moj
    qmpel nie wiedzial jeszcze ze to najwazniejszy dokument na swiecie i trzeba
    go trzymac do usranej smierci i najnormalniej w swiecie po jakims tam
    porzadkowaniu wyrzucil smieci..no i nie dalej jak tydzien temu listonosz
    przyniosl mu pismo z firmy windykacyjnej (chyba tez kruk) .. ciekawe co on
    ma teraz zrobic.. czekac na jakies "przedawnienie " czy w jakis inny sposob
    udowodnic ze to on ma racje (tylko jak on ma to zrobic...)

    takich opowiesci jak te jest wiele w sieci i niestety swiadczy to o
    straszliwym balaganie w tej firmie np. moj ojciec mial przez rok najwyzszy
    pakiet a placil za najnizszy , po jakims roku zapytali czy nie chce wyzszego
    skoro juz ma :).. .. do mego brata ktory mial wizje (wykupiony na wlasnosc
    tuner i rozwiazana umowa) przyszlo dwoch panow z cyfry (tak z cyfry.. :) ) i
    poprosilo o zdanie tunera.. .. byli troszke zdziwieni jak pokazano im
    pisemko stwierdzajace kto jest wlascicielem..

    ok nie przynudzam juz...