  • 11. Data: 2007-08-23 16:20:45
    Temat: Re: przeciw przedluzeniu waznosci dowodow
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 15:06
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.txij1cr7rgp2nr@sempron>):

    > Slub w pazdzierniku mam.

    Moje kondolencje :-P

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 12. Data: 2007-08-23 16:21:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 15:06
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.txij1cr7rgp2nr@sempron>):

    > Slub w pazdzierniku mam.

    Przyjmij wyrazy współczucia :-P

  • 13. Data: 2007-08-23 17:27:49
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 23-08-2007 o 18:21:09 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > Przyjmij wyrazy współczucia :-P

    Przyjmuje :)

    BTW: przez jakies zabawy z czytnikiem zniknal mi moj post. Przynajmniej
    wiem, ze zostal wyslany.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 14. Data: 2007-08-23 22:42:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 23 Aug 2007 13:00:11 +0200, mk napisał(a):

    > Dokładnie !!! Cały ten okres był wyraźnie podzielony na przedziały
    > rocznikowe, które powinny wymienić DO w danym roku !! Nie powinno być
    > żadnego przedłurzania.
    Popieram w całej rozciągłości i objętości!
    "Przedłurzaniu" mówimy precz i apage!

    Chociażby dlatego, że w przeciwieństwie do 'przedłużania'
    'przedłurzanie' czasami się przemknie przez moje filtry antyspamowe.

    NMSP w trosce o swe oczy

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2007-08-24 07:05:50
    Od: "mk" <n...@l...pl>

    > Przyjmij wyrazy współczucia :-P

    Dlaczegogo on ma mieć lepiej skoro inni nie mają :P

  • 16. Data: 2007-08-24 09:46:44
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    mk pisze:

    > Dlaczegogo on ma mieć lepiej skoro inni nie mają :P

    Ja mam lepiej - rozwiodłem się :P Wy też możecie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 17. Data: 2007-08-24 13:28:41
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 24 sierpnia 2007 11:46
    (autor Sebcio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fam9e4$h69$1@pippin.nask.net.pl>):

    > Ja mam lepiej - rozwiodłem się :P Wy też możecie ;)

    No tak, ale to tak jak z paleniem. Niby można rzucić ale lepiej nie
    zaczynać... Tyle że człowiek młody jest to gupi jest...