    From: "p...@g...pl" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prywatnosc...? :(((
    Date: Sat, 31 May 2003 08:05:27 +0200

    "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message
    news:yEQBa.10326$_c6.103352@news.chello.at...

    > nie
    >
    > no nie do konca, jesli komp nie jest odpowiednio zabezpieczony, to kazdy
    > moze na niego wlezc i zrobic z nim co zechce, nawet jak nic nie jest
    > udostepnione

    Wiem, ale nie chciałem wchodzić w szczegóły.

    Generalnie chodzi o to, że jak się wpina komputer do sieci, to trzeba mieć
    świadomość, tego co się robi.
    Ostatnimi czasy microsoft się poprawił i w XP już się pyta, czy ma coś
    udostępniać. Ale hasła na konta to już niestety trzeba samemu założyć.
    Ja w domu posadziłem mały routerek na linuxie, a reszta chodzi na NAT, tylko
    po to, żeby reszta sąsiadów przez przypadek do czegoś się nie dorwała.
    Mam w domu trochę rzeczy, które mają klauzulę tajne. gdyby nie daj boże to
    gdzieś wypłynęło to gwarantuję duży artykuł na pierwszej stronie gazet.