  • 1. Data: 2009-04-14 20:14:07
    Temat: protokół przesłuchania na policji
    Od: "PeterPan" <f...@i...eu>

    Witam serdecznie
    Czy świadek przesłuchiwany na policji ma prawo zarządać kopii protokołu z
    jego przesłuchania?

    Dzięki za pomoc
    Pozdrawiam
    F.

  • 2. Data: 2009-04-14 20:30:28
    Temat: Re: protokół przesłuchania na policji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PeterPan" <f...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie
    > Czy świadek przesłuchiwany na policji ma prawo zarządać kopii protokołu z
> [...]

    Tak, ale jesli nie jest pokrzywdzonym, to go nie dostanie. No jeszcze jakby
    w przyszłości był podejrzanym, to też będzie miał prawo dostać.

  • 3. Data: 2009-04-15 05:06:57
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > Użytkownik "PeterPan" <f...@i...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Tak, ale jesli nie jest pokrzywdzonym, to go nie dostanie. No jeszcze
    > jakby w przyszłości był podejrzanym, to też będzie miał prawo dostać.

    Troche to dziwne. Podejrzanym możńa być o wszystko. I co jak ktoś mnie
    będzie podejrzewał a potem sie okaże, że to bzdury to też nie dostane ?

  • 4. Data: 2009-04-15 07:51:52
    Od: Błażej Kucz <b...@g...com>

    > Troche to dziwne.
    Ale prawdziwe. Masz pretensje do Roberta, że tak wygląda regulacja?

    Prawda, w przeciwieństwie do kłamstwa, nie musi być prawdopodobna (kto
    to napisał? Tuwim?).

    > Podejrzanym możńa być o wszystko. I co jak ktoś mnie
    Podejrzanym w języku potocznym - tak. Na gruncie prawa karnego ma to
    swoje konkretne znaczenie w takim znaczeniu było to słowo użyte.

    > będzie podejrzewał a potem sie okaże, że to bzdury to też nie dostane ?
    Mam nadzieję, że nie wywiąże się z tego wątek gigant z postami:
    "trochę to dziwne, a co jak..."
    Jeśli będzie toczyło się postępowanie karne, a Ty będziesz miał w tym
    postępowaniu status podejrzanego, to przez cały czas, kiedy będziesz
    podejrzanym w rozumieniu kk, za zgodą prokuratora prowadzącego
    postępowanie, będziesz mieć wgląd w akta.

    Nie każ sobie uzasadniać i szczegółowo wyjaśniać tych kwestii, bo to
    jest materiał na pracę magisterską.

    Pozdr
    bk

  • 5. Data: 2009-04-15 12:01:51
    Od: "gREG" <niema_nic@i_juz.lp>

    > Tak, ale jesli nie jest pokrzywdzonym, to go nie dostanie. No jeszcze
    > jakby w przyszłości był podejrzanym, to też będzie miał prawo dostać.

    a dlaczego ?
    przeciez podpisuje sie pod nim ?

  • 6. Data: 2009-04-15 14:26:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> napisał w wiadomości
    > a dlaczego ?

    Bo tak stanowi prawo. Wszystkie zatem inne dywagacje trasą sens.

    > przeciez podpisuje sie pod nim ?

    I co to zmienia? Nie jesteś stroną postepwania, a prawo do posiadania
    odpisu przysługuje stronom.

  • 7. Data: 2009-04-15 16:32:25
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    "mz" <l...@w...pl> wrote > Troche to dziwne. >Podejrzanym możńa być o
    wszystko.

    _podejrzany_ to określony status w postępowaniu, jak są uzasadnione podstawy
    i zostaną Ci przedstawione zarzuty, a w śledztwie to nawet wydane ekstra
    postanowienie.

    >I co jak ktoś mnie będzie podejrzewał a potem sie okaże, że to bzdury to
    >też nie dostane ?

    jak "ktoś" cię będzie podejrzewał to co najwyżej będziesz _osobą_podejrzaną_

  • 8. Data: 2009-04-15 17:15:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydane ekstra postanowienie.
    > jak "ktoś" cię będzie podejrzewał to co najwyżej będziesz

    Gra słow, ale raczej osobą podejrzewaną, niż podejrzaną.