  • Data: 2004-04-13 17:57:10
    Temat: Re: proszę o poradę z KRiO
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jędrek" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c5gdgm$fhn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dziękuje za odpowiedzi na pytania, które nie zadałem. Okazało się że
    > każdy odpowiadający kocha wszystkie dzieci i że wszyscy są święci.
    >
    > Jak narazie to nikt nie odpowiedział na nurtujące mnie zagadnienia.
    > Grupa ta nie jest grupą moralizatorską. Oceniacie człowieka na
    > podstawie kilku słów. Tak jak nasze sądy, są niemoralne. Podobnie całe
    > nasze prawo. Polacy. Szczególnie "solidarność jajników". Nikt nie
    > czyta moich postów w całości, tylko fragmenty na które jest w stanie
    > coś napisać, czyli z własnego doświadczenia.

    nie zadałeś ?
    zadałeś , oczywiście że tak

    a ja Ci odpowiedziałem

    i zapytałem
    jaki smak lodów najbardziej lubi Twoje dziecko ....
    i co ??

    w morde nawet nie wiadomo czy to chłopiec czy dziewczynka
    a czy ty prawy ( w ocenie sądu ) człowieku który masz wyższe
    wykształcenie wiesz chociaż jakiej płci jest *to dziecko* ??
    ile dzieci z zoną wychowujesz w tej chwili ??

    i nie pieprz, za przeproszeniem, o solidarności jajników bo - niestety
    panie wykształcony - wychodzi na to że sam nie czytasz tego co do Ciebie
    piszą inni