    From: "Jędrek" <J...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proszę o poradę z KRiO
    Date: Tue, 13 Apr 2004 11:54:15 +0200

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:c5f7mt$8d8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Jędrek" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:c5f51f$s81$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Dziękuje za odpowiedzi na pytania, które nie zadałem. Okazało się że każdy
    odpowiadający kocha wszystkie dzieci i że wszyscy są święci.

    Jak narazie to nikt nie odpowiedział na nurtujące mnie zagadnienia. Grupa ta
    nie jest grupą moralizatorską. Oceniacie człowieka na podstawie kilku słów.
    Tak jak nasze sądy, są niemoralne. Podobnie całe nasze prawo. Polacy.
    Szczególnie "solidarność jajników". Nikt nie czyta moich postów w całości,
    tylko fragmenty na które jest w stanie coś napisać, czyli z własnego
    doświadczenia. Po co mi opinie w stylu "źle sie prowadziła--> bo ma dziecko
    ze mną ?" Napisałem że źle się prowadziła to znaczy dokładnie to co
    napisałem. Nic więcej. Nadinterpretacja to jest główna wada ludzi
    dotkniętych samotnością i przeżyciami podobnymi do opisywanych, lub
    utożsamianych z nimi. Źle się prowadzi to znaczy, że z dzieckiem
    pomieszkiwała sobie u żonatego faceta, psychicznie upośledzonego u którego
    nieustannie odbywały się libacje. To tak dla przykładu. Och.... ale matka
    zawsze daje dziecku to co najlepsze... miłość.. jak napisała koleżanka. Nikt
    nie zauważył w moim poście, iż dziecko przebywało w szpitalu z powodu
    niedożywienia. Zapewne z głodu "uspokajało się w ramionach matki" upojonej
    bimbrem.
    Może napiszecie w końcu coś na temat, zamiast mnie nawracać do
    chrześcijaństwa.

    Czekam na opinie ludzi z branży KRiO, co mam zrobić najpierw.
    Nie oczekuje opinii z grup moralnego niepokoju. i strażniczek moralności.
    To już mam za sobą. Nie jestem gówniarzem.

    PS> matka dziecka do dzisiaj pali dużo papierosów. One zawsze są z
    dzieckiem. Chlebek nie zawsze był.

    Jędrek