  • 1. Data: 2006-11-10 17:57:15
    Temat: prosba o radę - przemeldowanie
    Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie, bliska mi osoba poprosiła, żebym wymeldowała się z domu rodzinnego
    i zameldowała w mieszkaniu w kamienicy (z legalnych i waznych powodów
    związynych z udziałami w kamienicy). Prosze o informację, czy mogę coś
    stracić na takim meldunku? Chodzi np o służbę zdrowia (czy nadal będe mogła
    chodzić do przychodni koło domu) i wszystkie inne możliwości. Proszę tylko o
    powazne odpowiedzi
    Kama

  • 2. Data: 2006-11-10 18:20:22
    Temat: Re: prosba o radę - przemeldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    caramilla wrote:
    > Witajcie, bliska mi osoba poprosiła, żebym wymeldowała się z domu rodzinnego
    > i zameldowała w mieszkaniu w kamienicy (z legalnych i waznych powodów

    [ciach]

    Powtarzając do znudzenia: meldunek służy wyłącznie celom związanym z
    ewidencją ludności.

    Jednocześnie należy być zameldowanym w miejscu faktycznego pobytu.

  • 3. Data: 2006-11-10 19:53:01
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > Powtarzając do znudzenia: meldunek służy wyłącznie celom związanym z
    > ewidencją ludności.
    >
    > Jednocześnie należy być zameldowanym w miejscu faktycznego pobytu.

    Ale dalej idąc, to należy przy tej okazji wymienić dowód osobisty i
    powiadomić Urząd Skarbowy. Że tylko o tym wspomnę.

    Pozdrowienia
    Andrzej (nie Lawa)

  • 4. Data: 2006-11-10 21:19:12
    Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale dalej idąc, to należy przy tej okazji wymienić dowód osobisty i
    > powiadomić Urząd Skarbowy. Że tylko o tym wspomnę.

    No właśnie... możesz wspominać dalej? bardzo proszę.
    K.

  • 5. Data: 2006-11-11 09:19:04
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    caramilla napisał(a):
    > Użytkownik "Andrzej" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > rodzinnego

    > No właśnie... możesz wspominać dalej? bardzo proszę.
    > K.

    Ja jeszcze musialem wymienic 2 dowody rejestracyjne (samochod
    osobowy i ciezarowy)co wiazalo sie nie tylko z wcale nie malymi kosztami
    ale rowniez powiadamianiem urzedow.

    Bilik
    bllik

  • 6. Data: 2006-11-11 12:42:49
    Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Ja jeszcze musialem wymienic 2 dowody rejestracyjne (samochod
    > osobowy i ciezarowy)co wiazalo sie nie tylko z wcale nie malymi kosztami
    > ale rowniez powiadamianiem urzedow.

    No i chyba prawo jazdy?
    C.

  • 7. Data: 2006-11-11 15:52:55
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    caramilla napisał(a):

    > No i chyba prawo jazdy?
    > C.

    W prawie jazdy nie ma już adresu (przynajmniej w moim ;-) )

    Andrzej

  • 8. Data: 2006-11-11 16:14:47
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > W prawie jazdy nie ma już adresu (przynajmniej w moim ;-) )
    >
    > Andrzej
    W zasadzie czulem sie tak jak by mnie ktos "okradl" nie tylko z dokumentow
    ale i z gotowki.......(dopatrzyli sie ze musze wymienic tablice
    rejestracyjna w "Zuku")

    Bilik

  • 9. Data: 2006-11-11 18:24:51
    Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl>

    > W prawie jazdy nie ma już adresu (przynajmniej w moim ;-) )

    No jak nie ma...? Mam nowe, plastikowe, wyrabiane ok pół roku temu, punkt 8:
    adres.
    Może to nie meldunek, tylko adres zamieszkania?
    K.

  • 10. Data: 2006-11-12 16:52:36
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    caramilla napisał(a):

    > No jak nie ma...? Mam nowe, plastikowe, wyrabiane ok pół roku temu, punkt 8:
    > adres.
    > Może to nie meldunek, tylko adres zamieszkania?
    > K.

    No popatrz. Znalazł się i w moim :-) Okulary nie pomogły ;-)

    Pozdrowienia
    Andrzej