  • 1. Data: 2006-11-10 16:42:50
    Temat: Jaki termin na zapłate ?
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Witam
    Dziś otrzymałem listem poleconym fakture do zapłaty z serwisu,
    ponieważ firma ubezpieczeniowa sprawcy kolizji odmówiła zapłaty.
    Data wystawienia faktury to 12.X.2006, a termin płatności jest do
    19.XI.2006. Kwota jest dość spora, a nie jestem pewien, czy w ciągu
    tygodnia dostanę kredyt. Na fakturze jest umieszczone zdanie
    informujące, że jeżeli do 19.XI nie zapłacę to naliczą odsetki.
    Czy o rozpoczęciu "biegnięcia" terminu zapłaty nie powinna decydować
    data odebrania przez mnie listu poleconego ? Poza tym na dole faktury w
    miejscu imienia i nazwiska osoby uprawnionej do odbioru rachunku zamiast
    mojej osoby widniej "w/g upoważnienia HDI Samopomoc". Czy później nie
    będzie problemów, kiedy będę dochodził odszkodowania od towarzystwa
    ubezpieczeniowego w sądzie ?
    Badman