  • 21. Data: 2006-07-09 15:12:26
    Temat: Re: propaganda?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak, ale nie ma udziału.

    ma udzial

    > To pisuarów powinni pozamykać za propagowanie bezmyślności, głupoty oraz
    > lekceważenia prawa.

    a to inna sprawa

    > Pochwalanie? A z którego paragrafu?

    art 255 ust 3 w zwiazku z art 200

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 22. Data: 2006-07-09 15:13:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > nie przekonuje mnie to :) film porno przesdtawiajacy seks z ucyiem
    > przemocy tez jest 'fikcja' a jednak karalny jest.

    Popełniasz taki sam błąd interpretacyjny, jak z tym "udziałem". Przemoc
    ma być prawdziwa, inaczej nielegalne byłyby wszystkie filmy, w których
    przedstawiono gwałt (a przynajmniej ten ich fragment byłby nielegalny).

    PS: po czym poznać fleta w lecie? Po berecie! (moherowym)

  • 23. Data: 2006-07-09 15:14:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Najwyżej z (bardzo naciąganego) 51KW
    >
    > Ewentualnie (jeśli ktoś byłby na tyle głupi, żeby tego trolla brać
    > serio) teksty mogłyby stanowić postawę do wszczęścia śledztwa w sprawie
    > ewentualnego złamania Art.200 par.1 KK przez autora tekstu.

    mylisz sie

    > ROTFL
    >
    > Czego nie rozumiesz w słowie "udział"?
    > Przyprowadź mi te dzieci, które brały udział w tych tekstach.
    >
    > Pomijam już taki detal, że pornografią mogą takie teksty wydać się tylko
    > takim zboczeńcom, jak ty.

    aaa, czyli rozumiem ze Twoim zdaniem film przesdtawiajacy gwalt przez
    doroslego goscia noworodka nie bedzie pornografia?

    P.

  • 24. Data: 2006-07-09 15:23:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > paragraf na wszystko sie znajdzie :)

    O, praktykowałeś w CzeKa?

    [ciach]

    > no i przeciez na jedno wychodzi, bo pedofilia zawarta (nie rowna,
    > zawarta) jest w przedziale 0 .. 15 yo wiec na jedno wychodzi

    Pedofilia to kondycja medyczna. Podobnie jak np. kleptomania.

    Same w sobie jedno i drugie złe nie jest. Gorzej, jak ktoś na tym nie
    panuje i wprowadza w życie.

  • 25. Data: 2006-07-09 16:03:39
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał :

    > a Ty bys chcial karac ludzi za cos co nie jest od nich zalezne?

    Nie, wręcz przeciwnie! Tłumaczę Ci właśnie, czemu "nie wychodzi na jedno"
    i że nie można karać pedofilii jako takiej z art. 200.

    > Chyba jest oczywistym ze ukarane moga byc tylko konretne zachowania.
    > Jezeli ktos pochwala posuwanie dzieciaka to pochwala popelnianie
    > przesteptwa z art 200

    No właśnie, tylko nie z art. 200 - a o ten pytałeś na początku wątku.
    Pozostaje teraz problem udowodnienia "pochwalania" w fikcyjnych dziełach...
    Nie sądzisz, że trzeba w takim razie ukarać np. twórców filmów o Al Capone
    i Arsenie Lupin? ;-)

    > no i co w zwiazku z tym? nie ma sprzecznosci z tym co napisalem,
    > jezlei ktos popleni czyn pedofilski to rowniez pod ten artykul podpadnie
    > poniewaz jego ofiara miesci sie w granicach 0..15 yo a ten przedzial
    > wiekowy nalezy do znamion przestepstwa z art 200.

    Oczywiście, tyle, że nie będzie karany "za czyn pedofilski" (cokolwiek to
    znaczy).

    Krystian

  • 26. Data: 2006-07-09 16:08:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ?

    > [ciach]

    > Pedofilia to kondycja medyczna. Podobnie jak np. kleptomania.
    >
    > Same w sobie jedno i drugie złe nie jest. Gorzej, jak ktoś na tym nie
    > panuje i wprowadza w życie.

    ale co mi konretnie teraz zarzucasz? Ja nie twierdze inaczej.

  • 27. Data: 2006-07-09 16:08:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ?

  • 28. Data: 2006-07-09 16:10:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Musisz być nieźle zboczony, skoro takie teksty cię podnieciły...

    chyba jest oczywiste ze chodzi o to by mialy one to na celu,
    inaczej film przesdtawiajajcy seks z noworodkiem ni epodpadal by po
    pornografie.
    P.

  • 29. Data: 2006-07-09 16:18:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie, wręcz przeciwnie! Tłumaczę Ci właśnie, czemu "nie wychodzi na jedno"
    > i że nie można karać pedofilii jako takiej z art. 200.

    kurde, wychodzi n ajedno, bo jezeli ktos pochwala seks z maloletnim to
    poplenia przestepstwo z art 255 ust 3 w zwiazku z art 200 czyli jezlei
    mialo by pochwalanie pedofilli stanowic odrebne przestepstwo to
    wychodzilo by na jedno. (a to pochawalenie nie bedzie niczym innym jak
    zachecaniem to popelnienia danego zachowania ktore jest karalne)

    Tutaj Ziobro sie zapedzil.

> [...]
    > Nie sądzisz, że trzeba w takim razie ukarać np. twórców filmów o Al Capone

    o udowodnieniu nie rozmawiamy :) to inny temat, mysle ze dokladna
    analiza oraz checi doprowadzily by np do udupienia autora strony o
    pozytywnym pedofilu.

    > Oczywiście, tyle, że nie będzie karany "za czyn pedofilski" (cokolwiek to
    > znaczy).

    no to widze ze czepiasz sie slowek :)
    jako czyn pedofilski mialem na mysli, seks z maloletnim ponizej 15 roku
    zycia (oczywiscie nie mam na mysli 14 latka, chyba ze mowa o tzw
    "medialnym pedofilu"), inne czynnosci seksualne oraz wszystko zwiazane z
    materialami przesdtawiajacymi pornografie z takimi osobami. (rozp.,
    sprowadzanie, produkcja )

    P.

  • 30. Data: 2006-07-09 16:36:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pochwalasz złamanie Art.197KK oraz Art.217KK (a może nawet Art.157KK).
    >
    > Zdajesz sobie sprawę, że zgodnie zinterpretacją przemusia powinieneś iść
    > siedzieć?

    badz laskaw mowic 'zdaniem andrzejka ktory usiluje wysunac poprawny
    wniosek z tego co mowi przemek'

    " Karalność publicznego nawolywania do przestepstwa lub pochwalania go
    przewidziana jest w art 255KK. Jesli nawolywanie takie skierowane jest
    do zindywidualizowanych osob, to wyczerpuje jednoczesnie znamiona
    podzegania do przestepstwa (art 18 ust 2KK). Kwalifikowanym typem tego
    przestepstwa jest nawolywanie do zbrodni (art 255 ust 2KK)
    Pochwalanie przestepstwa moze polegac na pochwalaniu konretnego juz
    popelnionego czynu przestepsnego (np kradziezy dononanej przez X-a) lub
    na wyrazaniu aprobaty popelniania przestepstw sformulowanej
    abstrakcyjnie, np. przez twierdzenie ze dokonywanie kradziezy jest godne
    pochwaly i podziwu. "
    Gardocki

    P.