    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: propaganda?
    Date: Sun, 09 Jul 2006 18:36:31 +0200

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pochwalasz złamanie Art.197KK oraz Art.217KK (a może nawet Art.157KK).
    >
    > Zdajesz sobie sprawę, że zgodnie zinterpretacją przemusia powinieneś iść
    > siedzieć?

    badz laskaw mowic 'zdaniem andrzejka ktory usiluje wysunac poprawny
    wniosek z tego co mowi przemek'

    " Karalność publicznego nawolywania do przestepstwa lub pochwalania go
    przewidziana jest w art 255KK. Jesli nawolywanie takie skierowane jest
    do zindywidualizowanych osob, to wyczerpuje jednoczesnie znamiona
    podzegania do przestepstwa (art 18 ust 2KK). Kwalifikowanym typem tego
    przestepstwa jest nawolywanie do zbrodni (art 255 ust 2KK)
    Pochwalanie przestepstwa moze polegac na pochwalaniu konretnego juz
    popelnionego czynu przestepsnego (np kradziezy dononanej przez X-a) lub
    na wyrazaniu aprobaty popelniania przestepstw sformulowanej
    abstrakcyjnie, np. przez twierdzenie ze dokonywanie kradziezy jest godne
    pochwaly i podziwu. "
    Gardocki

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".