  • Data: 2006-07-09 16:18:44
    Temat: Re: propaganda?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, wręcz przeciwnie! Tłumaczę Ci właśnie, czemu "nie wychodzi na jedno"
    > i że nie można karać pedofilii jako takiej z art. 200.

    kurde, wychodzi n ajedno, bo jezeli ktos pochwala seks z maloletnim to
    poplenia przestepstwo z art 255 ust 3 w zwiazku z art 200 czyli jezlei
    mialo by pochwalanie pedofilli stanowic odrebne przestepstwo to
    wychodzilo by na jedno. (a to pochawalenie nie bedzie niczym innym jak
    zachecaniem to popelnienia danego zachowania ktore jest karalne)

    Tutaj Ziobro sie zapedzil.

    > No właśnie, tylko nie z art. 200 - a o ten pytałeś na początku wątku.
    > Pozostaje teraz problem udowodnienia "pochwalania" w fikcyjnych dziełach...
    > Nie sądzisz, że trzeba w takim razie ukarać np. twórców filmów o Al Capone
    > i Arsenie Lupin? ;-)

    o udowodnieniu nie rozmawiamy :) to inny temat, mysle ze dokladna
    analiza oraz checi doprowadzily by np do udupienia autora strony o
    pozytywnym pedofilu.

    > Oczywiście, tyle, że nie będzie karany "za czyn pedofilski" (cokolwiek to
    > znaczy).

    no to widze ze czepiasz sie slowek :)
    jako czyn pedofilski mialem na mysli, seks z maloletnim ponizej 15 roku
    zycia (oczywiscie nie mam na mysli 14 latka, chyba ze mowa o tzw
    "medialnym pedofilu"), inne czynnosci seksualne oraz wszystko zwiazane z
    materialami przesdtawiajacymi pornografie z takimi osobami. (rozp.,
    sprowadzanie, produkcja )

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".