  • Data: 2006-07-09 12:29:45
    Temat: Re: propaganda?
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał :

    > zamieszczam link do postow z pl.soc.seks jakiegos czuba:
    [...]

    > Twoim zdaniem prawo nie zezwala na ukaranie autorow powyzszych postow?

    Zezwala, ale nie z artykułu o treściach pornograficznych z udziałem
    małoletnich.
    Przy okazji warto zauważyć, że to troll podszywający się pod kogoś innego.

    > Jezeli nie to rozwin prosze mysl, bo nie przekonuje mnie stwierdzenie ze
    > nie poniewaz nie ma faktycznego udzialu dzieci a fikcyjny, w ustawie nie
    > ma takiego warunku. maja byc tresci pornograficzne z udzialem dzieci a
    > powyzsze moim zdaniem są takimi!

    A jednak nie masz racji. Fikcja nie jest udziałem w rozumieniu prawa,
    podobnie jak fikcyjne morderstwo w filmie nie jest ścigane ;-)

    Co do twoich zarzutów do Ziobry - takie same zmiany wprowadzono
    już w wielu krajach na świecie, właśnie po to, by móc karać
    rozpowszechnianie komiksów czy fotomontaży o treściach pedofilskich.

    Krystian