  • Data: 2006-07-09 15:01:22
    Temat: Re: propaganda?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > Twoim zdaniem prawo nie zezwala na ukaranie autorow powyzszych postow?

    Najwyżej z (bardzo naciąganego) 51KW

    Ewentualnie (jeśli ktoś byłby na tyle głupi, żeby tego trolla brać
    serio) teksty mogłyby stanowić postawę do wszczęścia śledztwa w sprawie
    ewentualnego złamania Art.200 par.1 KK przez autora tekstu.

    > Jezeli nie to rozwin prosze mysl, bo nie przekonuje mnie stwierdzenie
    > ze nie poniewaz nie ma faktycznego udzialu dzieci a fikcyjny, w ustawie
    > nie ma takiego warunku. maja byc tresci pornograficzne z udzialem dzieci
    > a powyzsze moim zdaniem są takimi!

    ROTFL

    Czego nie rozumiesz w słowie "udział"?

    Przyprowadź mi te dzieci, które brały udział w tych tekstach.

    Pomijam już taki detal, że pornografią mogą takie teksty wydać się tylko
    takim zboczeńcom, jak ty.