  • 1. Data: 2005-07-05 11:56:50
    Temat: prokurator
    Od: "Michal" <M...@w...pl>

    Mam takie pytanie czy prokurator ma prawo nazwac mnie przez telefon w ten
    sposob ze jestem zwyklym podpierdalaczem i gowno wiem w tej sprawie.Tylko
    za tzo ze zapytalem jak to niemozliwe ze sprawe umozono gdy sa dowody czarno
    na bialym.Ta rozmowe nagralem.
    Zadzwonilem do prokuratora aby sie dowiedziec w pewnej sprawie w ktorej jak
    sie okazalo przestepca nie zostal ukarany mimo czystych dowod.Zostal
    przylapüany w asamochodzie nieubezpieczonym,w dodatku czesciowo z
    przerobionymi dokumentami.Sprawa mi bardzo smierdzi.Przestepca sie smieje a
    dla nas wyglada ze jeswt niemozliwe zeby nie poniosl kary gdy sa takie
    dowody.Prokurator sie okazal beszczelnym i tak jakby byl niezainteresowany
    ukaraniem sprawcy.
    Dodam ze nie ejstem zadnym podpierdalaczem jak to okreslil prokurator tylko
    zaletzy aby wielokrotny przestepca ponilos kare i mu znowu nie uszlo nic.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-05 12:19:49
    Temat: Re: prokurator
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    To nie jestes jedyny. Mnie prokuratura omówila wszczecia sledztwa na
    podstawie oswiadczenia obwinianego o jego niewinnosci, nie sprawdzajac przy
    tym zadnych, wskazanych przezemnie faktów.
    Nie zasiegnela tez opinii policji, która o sprawie wie, ma stosowne kwity i
    dzielnicowego, który opisywane przeze mnie zdazenia potwierdza.

  • 3. Data: 2005-07-05 12:27:07
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Michal" <M...@w...pl> napisal w wiadomosci

    Tylko
    > za tzo ze zapytalem jak to niemozliwe ze sprawe umozono gdy sa dowody
    czarno
    > na bialym.

    Zloz zazalenie na umorzenie postepowania do prokuratora nadrzednego. W czym
    problem?

  • 4. Data: 2005-07-05 12:27:18
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl>

    Michal:

    > Mam takie pytanie czy prokurator ma prawo nazwac mnie przez telefon w
    > ten sposob ze jestem zwyklym podpierdalaczem i gowno wiem w tej
    > sprawie.

    Polska panstwem prawa - kiedys jacys gowniarze napadli na mnie z nozem,
    policja ich znalazla ale potem na okazaniu okazalo sie, ze jeden z nich
    to nie on tzn. zamiast tego typa (charakterystyczny byl) byl jakis koles
    podstawiony
    okazalo sie, ze ten "prawdziwy" to syn jakiegos policjanta, gowniarzom
    oczywiscie nic nie zrobiono (mieli metne alibi) a ochrona danych
    osobowych dzialala w ten sposob, ze gowniarze dzwonili pozniej na
    telefon domowy z grozbami

  • 5. Data: 2005-07-05 13:08:51
    Od: "Michal" <M...@w...pl>

    > Tylko
    > czarno
    >
    > Zloz zazalenie na umorzenie postepowania do prokuratora nadrzednego. W
    > czym
    > problem?

    Zgadza sie tylko w tej sprawie ja nie jestem strona wiec nie wiem czy nie
    zostanie odrzucone zazalenie.Prawdopodobnie przestepcy znwou sa w tym
    panstwie gora.
    Zastanawiam siue jak prokurator ktorego zadaniem jest sciganie przestepstw
    moze nazwac praworzadnego czlowieka ktory zawiadomil o przestepstwie
    podpierdalaczem.Czy nie popelnil tutaj sam prokurator przestepstwa?Z tego
    wynika ze nie powinno sie zawiadamiac o przepstwach gdyz jest sie od razu
    dla tego prokuratora konfidentem lub kapusiem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-07-05 13:51:32
    Od: "Kropeczka" <a...@o...pl>

> [...]
    > wynika ze nie powinno sie zawiadamiac o przepstwach gdyz jest sie od razu
    > dla tego prokuratora konfidentem lub kapusiem.
    Zostaje Ci wiec tylko "Uwaga" albo tego rodzaju programy:)
    a noz widelec...chociaz znajac nasze prawo nic nie zdzialasz ..ech...

    Kropeczka