  • 1. Data: 2005-07-05 11:38:23
    Temat: Zwrot gotówki za niewyświadczoną usług
    Od: "kaniak" <k...@o...pl>

    Zapłaciłem pewnej firemce za usługę, z której się nie wywiązała. Dokładniej
    mówiąc - gościu poza pobraniem pieniędzy nie kiwnął palcem, żeby coś zrobić.
    Nie jest to wielka kwota, 100 zł, ale czuję się okradziony i chcę cwaniakowi
    zmącić radość. Jedyną dokumentacją, jaką posiadam, są jego e-maile. Mogę
    mieć jeszcze zaświadczenie z mBanku, że pieniądze wyszły. Doszły, to mi
    potwierdził przez telefon. Co proponujecie? Temat kwalifikuje się dla firmy
    windykacyjnej?

  • 2. Data: 2005-07-05 13:16:11
    Temat: Re: Zwrot gotówki za niewyświadczoną usług
    Od: Marcin <m...@w...pl>

    kaniak napisał(a):
> [...]
    > potwierdził przez telefon. Co proponujecie? Temat kwalifikuje się dla firmy

    Nie crosspostuj, bo wychodzi sieczka na obu grupach. Jako, że tutaj
    grupa prawna, to dam Ci radę - nie kombinuj może nawet bardziej niż owy
    kontrahent, bo wszystko to pachnie lewizną.

    W przypadku 100zł to żadna firma windykacyjna nie będzie
    zainteresowana. Co najwyżej Maniek zza rogu z kolegami, ale dla nich
    wszystkich 100zł to zapewne za mało na wynagrodzenie.

    pzdr
    --
    Marcin Górecki

  • 3. Data: 2005-07-05 21:04:12
    Od: "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl>

    > W przypadku 100zł to żadna firma windykacyjna nie będzie
    > zainteresowana. Co najwyżej Maniek zza rogu z kolegami, ale dla nich
    > wszystkich 100zł to zapewne za mało na wynagrodzenie.

    Znam sprawy gdzie firma firmie zalega z płatnościami za fakturę 600.000zł od
    ponad roku a gość tak się prawnie zabezpieczył że jest nie do ruszenia.
    Tak więc nie zawsze kwota ma znaczenie dla sprawy.