    From: "Steel" <d...@K...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: program płacowy w sieci
    Date: Mon, 17 Dec 2007 12:00:23 +0100

    > Mowił mi,że jak się zatrudniał to podpisywał oświadczenie ze dane w
    > sieci sa tajne itp. Ale to są płace!!!!
    > Każę emu podpisać nowe oświadczenie.

    Ze tak powiem, Ty mu nie mozesz nic kazac... nie ty go zatrudniasz...

    Poza tym juz podpisywal oswiadczenie o tajnosci danych.

    Troche wiecej zaufania... w koncu jak ci sie cos zepsuje to i tak do niego
    musisz isc.
    To jest jego praca. Tak jak twoja place, co by bylo jakby do ciebie
    pracownik przyszedl i powiedzial ze masz podpisac oswiadczenie ze jego dane
    osobowe sa tajne?

    Nie wiem o co sie spinasz... z reguly do programow placowo ksiegowych dostep
    jest i tak przez haslo a to jakie je masz to juz twoj problem.

    Steel