    From: "Marek" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "produkcja" pradu i prawo
    Date: 30 Apr 2004 14:29:22 +0200

    > Użytkownik "Grzegorz" <f...@y...com> napisał w wiadomości

    > backup
    > sprawe,ze
    >
    > oczywiscie zdaje sobie sprawe ze w tym wypadku jesli energetyka wykonuje
    > jakies roboty, to ten generator musi byc odpiety od sieci ogolnej, jednak
    > to nie zmienia postaci rzeczy ze na sici wlasciciela spokojnie moze
    > pracowac (teoretycznie) bo praktycznie tak nie jest, i podobno wynika to z
    > jakis praw

    Witam,

    W jaki sposob Panski znajomy (z elekrownia wodna) synchronizuje ja z siecia
    energetyczna?
    Bo przeciez po kazdym wylaczeniu napiecia w sieci energetycznej nastepuje
    rozsychronizowanie jego
    generatora. Wynika z tego ze i tak musi sie kazdorazowo odlaczac aby potem dokonac
    synchronizacji
    przed podlaczeniem.
    Chyba ze maja oni jakis sposob na utrzymanie synchroniacji do czego ptrzebne jest
    jego stale
    podlaczenie. To by wiec sugerowalo powod dla ktorego Panski znajomy nie moze w tym
    czasie
    produkowac pradu bo przeciez siec nie moze byc zasilana w trakcie jej naprawy.
    Problem Pana znajomego moze byc natury czysto technicznej.

    Pozdrowienia,

    Marek