  • Data: 2010-09-03 14:19:50
    Temat: Re: producent i info na produkcie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem" <m...@g...com> napisał w

    > Jeżeli kupuję dżem wiśniowy - to spodziewam się że nie znajdę tam pestki
    > (z wiśni oczywiście).

    Ja też zakładam, że w dżemie raczej nie będzie pestek, ale jeśli się
    zdarzy, to bynajmniej nie jest ona dla mnie jakoś specjalnie "zaskakująca i
    nieoczekiwana". Wiśnie z zasady mają pestki, a jedna z nich mogła z różnych
    przyczyn przedostać się w procesie produkcyjnym do słoika. Co w tym
    nadzwyczajnego? Zaskakujący i nieoczekiwany w dżemie, to mógłby być co
    najwyżej szyling kenijski albo zużyty kondom.

    K.