  • Data: 2010-09-04 08:29:00
    Temat: Re: producent i info na produkcie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-02 11:02, pamana pisze:
    > Widziałam kilka razy info na etykiecie ,że produkt nie zawiera orzechów
    > ale w zakładzie produkuje się rzeczy z orzechami i w tym bez mogą one
    > występować.

    Dlatego, że orzechy mogą powodować ciężkie powikłania u części osób,
    więc producent się zabezpiecza. A może nawet prawo mu nakazuje, nie znam
    szczegółów.

    Choć faktycznie śmiesznie brzmi napis tego typu na pudełku z orzechami.
    No ale równie idiotycznie brzmi napis ,,Najlepiej spożyć przed: data na
    zgrzewie'' zamiast po prostu ,,Data przydatności do spożycia na
    zgrzewie''. Producenci mają po prostu dużo debilnego poczucia chómora.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek