  • Data: 2007-06-02 23:48:32
    Temat: Re: procescywilny, -odwołanie do SO
    Od: "p47" <p...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

    news:f3rsoa$o5p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > O ile II strona się nie odwoła, to nie. Ale w razie oddalenia apelacji
    > musisz się liczyć z dodatkowymi kosztami dla II strony.

    A propos,- gdzie znaleźć stawki kosztów dla drugiej strony, bo;-
    primo,- mimo, ze sad odrzucił w zasadzie żądania powoda i nie uznał jego
    dowodów to zasądził ode mnie zwrot kosztów dla niego,- ???
    secundo,- koszty te okreslił na ponad sto zł, podczas gdy przedstawiciel
    powoda pojawił się tylko na odczytaniu orzeczenia, a i to bez
    pełnomocnictwa, więc tak, jakby go wcale nie było.
    Tymczasem pamietam, że gdy procesowałem się przed samym NSA z Izba Skarbowa
    (5lat!!) i stawałem tam sam (jeszcze nie było obowiązku adwokackiego) to ,
    gdy proces w koncu wygrałem (i to na grube miliony-dosłownie) to NSA
    zasądził dla mnie całe 75,-zł! (których IS zreszta do dziś nie zapłaciła:-)

    > Akurat niekiedy może. Art. 434 §3 kpk.

    Słusznie, ale, jak zresztą KK to explicite podaje, sa to sytuacje
    "nadzwyczajne":-)

    p47