  • 1. Data: 2007-12-05 10:36:16
    Temat: problemy z ubezpieczeniem
    Od: Milosz <m...@i...pl>

    Witam

    Już po raz kolejny mam problemy z ubezpieczeniem samochodu. Po dwóch
    latach przysyłają mi, że jest za mała kwota wpłacona i trzeba dopłacić.
    Ja mam zapłacone tyle ile wyliczyli mi w punkcie PZU. Jest polisa z
    pieczątką Pani która wyliczała i przyjmowała pieniądze.

    Nie rozumiem jednej rzeczy. Jeśli ja u siebie w firmie pomysle się z ceną
    to wtedy są wyciągane konsekwencje wobec mnie, a nie ściga się klienta
    aby dopłacił za moją pomyłkę.

    Dlaczego ja mam ciągle dopłacać za pomyłki pracowników PZU ? Tym
    bardziej, że to zdarza się po raz kolejny. I w tym roku obawiam się tego
    samego. Byłem specjalnie w 3 punktach PZU i za to samo ubezpieczenie
    wyszły 3 różne kwoty. Skrajnie to 80 zł różnicy na OC i 200 zł na AC.

    Co zrobić, aby nie dopłacać ciągle za pomyłki pracowników. Jest jakiś
    przepis który o tym mówi ? Jak rozwiązać ten problem ? Bo tak jak mówie -
    zdarzyło mi się to już kilka razy i kwoty do dopłaty są rzędu 100zł.

    Jak rozwiązać ten problem ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc :-)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-05 12:27:15
    Temat: Re: problemy z ubezpieczeniem
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Milosz pisze:
    > Jak rozwiązać ten problem ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc :-)

    Kazac im spadac na drzewo. Tez mialem ten problem.
    Przyslali mi do doplacenia, wiec w grzecznym tonie wystosowalem pisemko,
    ze przedstawili mi oferte, ktora przyjalem i jakakolwiek modyfikacja tej
    umowy, zawartej na czas okreslony, nie wchodzi w rachube.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 3. Data: 2007-12-05 18:06:26
    Od: Milosz <m...@i...pl>

    Dnia Wed, 05 Dec 2007 13:27:15 +0100, MarcinJM napisał(a):

> [...]
    > mi oferte, ktora przyjalem i jakakolwiek modyfikacja tej umowy, zawartej
    > na czas okreslony, nie wchodzi w rachube.

    Tak, zgadzam sie calkowicie.. Ale mnie chodzi o jakas podstawe prawna.
    Poniewaz napisze pismo i nie zgodze sie na zaplacenie, a po kilku
    miesiacach przyjdzie do mnie komornik.

  • 4. Data: 2007-12-05 18:36:36
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Milosz pisze:

    > Tak, zgadzam sie calkowicie.. Ale mnie chodzi o jakas podstawe prawna.
    > Poniewaz napisze pismo i nie zgodze sie na zaplacenie, a po kilku
    > miesiacach przyjdzie do mnie komornik.

    No na tej zasadzie spozywczy tez powinien przyslac ci komornika, bo pani
    ci sprzedala pol litra i sok o 50gr za tanio (wg. niej)
    Umowa ubezpieczenia zostala zawarta, obie strony przyjely warunki i to
    koniec rozmowy.
    Nie maja zadnej podstawy do wnoszenia sprawy do sadu, a bez nakazu
    komornik ich spusci na drzewo.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm