  • 11. Data: 2007-12-29 08:03:36
    Temat: Re: problemy z firmą kurierską
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > 393 KC

    A czy zlecenie dostarczenia paczki pod okreslony adres, czy w okreslone
    ręce może być traktowane jak taka umowa ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 12. Data: 2007-12-29 10:43:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 22:20:43 +0100, William napisał(a):

    > A jednak tak jest bo inaczej np. kurierowi opłacałoby się zadzwonić do
    > klienta a nie przyjeżdżać 3 razy codziennie pod zamknięte drzwi. Oczywiscie
    > dzwoni po sąsiadach i prosi o potwierdzenie że nie zastał nikogo. Ale tak
    > czy inaczej firma mu płaci za taki "ślepy" kurs i jest on dla niego
    > korzystny.

    Wszystko zalezy od kuriera, od konkretnego egzemplarza człowieka. Jeden ma
    w d... klientów i przesyłki na pace, a drugi sobie tak zorganizuje, że
    weźmie z magazynu tyle ile musi/może/chce dostarczyć i po to ma telefony
    przy adresach, że zadzwoni nawet z prywatnego telefonu aby się z odbiorca
    umówić, aby ten czekał. Szczególnie tak jest gdzie w firmach kurierskich
    kurierzy są na samozatrudnieniu (czy wogóle są firmy kurierskie co dają
    etat?) i mają procent od każdej doręczonej przesyłki

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 13. Data: 2007-12-29 12:07:11
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Dec 29, 9:03 am, KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> wrote:

    > A czy zlecenie dostarczenia paczki pod okreslony adres, czy w okreslone
    > ręce może być traktowane jak taka umowa ?

    Nie wiem, ale w sumie czemu nie. Świadczeniem jest dostarczenie paczki.

  • 14. Data: 2007-12-29 12:21:11
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    jimmij pisze:
    > Z góry dziękuję za rady i przepraszam za przydługi opis.

    Jedź tam i zrób awanturę. W samochodach mają chyba nadajniki, więc bez problemu
    mogą sprawdzić, czy był na tej ulicy. Jak okaże się, że nie to niech zwracają
    kasę za dostawę.

  • 15. Data: 2007-12-29 14:41:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KsZZysiek napisał(a):

    > Niestety w tym przypadku istnieje u nas, znaczy się w PL :) dosc powazna
    > dziura, która powoduje własnie takie problemy. Zleceniodawcą jest
    > Sprzedający i tylko on może reklamować przesyłkę.

    Nie prawda bo może też Odbiorca (bo tak jest w Prawie Przewozowym),
    zobacz w Regulaminie DHL: http://tinyurl.com/23utdg lub
    http://www.dhl.com.pl/publish/pl/pl/information/lega
    l/przesy_ki_krajowe.high.html

    Paragraf 17 pkt 2: "Podmiotami uprawnionymi do złożenia reklamacji mogą
    być Nadawca, Odbiorca lub Zleceniodawca".

    j.

  • 16. Data: 2007-12-29 17:41:35
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Paragraf 17 pkt 2: "Podmiotami uprawnionymi do złożenia reklamacji mogą
    > być Nadawca, Odbiorca lub Zleceniodawca".

    A Poczta Polska ma to gdzieś ... ale to raczej wynika z niedouczenia
    babek za szybą niż ignorancji samej instytucji ....

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 17. Data: 2007-12-29 17:47:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KsZZysiek napisał(a):

    > A Poczta Polska ma to gdzieś ... ale to raczej wynika z niedouczenia
    > babek za szybą niż ignorancji samej instytucji ....

    No trudno żeby Poczta Polska akceptowała wytyczne zapisane w regulaminie
    świadczenia usług DHL-u...

    j.

  • 18. Data: 2007-12-29 18:50:28
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > No trudno żeby Poczta Polska akceptowała wytyczne zapisane w regulaminie
    > świadczenia usług DHL-u...

    Wspomniałes o Prawie Przewozowym ... to regulamin DHL sie tak nazywa ?
    :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 19. Data: 2007-12-29 19:24:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    jimmij pisze:
    > Dwa dni później zrobiłem sobie wolne żeby być cały dzień w domu,
    > po którymś tam z kolei telefonie do DHLu dowiedziełem się, że kurier ma
    > być na 100% po 14.00. Siedziałem w chałupie do 20. I oczywiście go nie
    > było, na infolini następnego dnia dowiedziałem się, że "kurier był i
    > nikogo nie zastał". Jestem wkurzony na maksa, zwłaszcza, że DHL twierdzi,
    > że trzeci raz kuriera posyłać nie będzie i mogę sobie przesyłkę odebrać
    > osobiście...
    DHL już tak ma. Nie ma Cię 2 razy (choćbyś nawet przez tydzień pod
    drzwiami warował) i co im zrobisz? Przyjedź i sobie odbierz. Ja w sobotę
    przed świętami (po interwencji w piątek) odebrałem telefon z informacją,
    że paczki nie ma kto dostarczyć i albo odbieram ją sobie osobiście w
    poniedziałek, albo przed świętami mogę o niej zapomnieć (już wtedy była
    ze 2 dni spóźniona). W poniedziałek pojechałem odebrać, postałem prawie
    3 godziny w tym ich żałosnym punkcie, po czym okazało się, że paczki nie
    odbiorę, bo nie mają. Nie byłem jedyną taką osobą. Ogólnie poziom
    obsługi żenujący - opryskliwy pracownik żyjący w innym wymiarze,
    kompletny chaos, dno i nędza.

    Maciek

  • 20. Data: 2007-12-29 19:55:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KsZZysiek napisał(a):

    > Wspomniałes o Prawie Przewozowym ... to regulamin DHL sie tak nazywa ?
    >:)

    Wspomnialem. Cytowalem regulamin DHL. A Poczta dziala w oparciu o
    Prawo Pocztowe ;P

    j.