  • Data: 2003-03-19 15:26:33
    Temat: Re: problem ze szkola (a wlasciwie grupka uczniow)
    Od: "news" <p...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Chester" <c...@w...pl> wrote in message
    news:b5a0sq$1os$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czyli posłać dziecko do najllepszego gimnazjum w okolicy.

    tak sie sklada ze to gimnazjum uchodzi za najlepsze w okolicy

    > Jednak im więcej normalnych dzieci tym mniejszy wpływ debili,
    > nie licz ze znajdziesz szkołę gdzie ich nie będzie

    jak pisalem grupka debili jest niewielka ale za to bardzo aktywna i skrajnie
    agresywna

    > Zresztą na ten temat długo jeszce można pisać, ale niestety
    > nie mam tyle czasu.

    juz i tak rece mi opadly wiec nie bede drazyl dalej tematu. pocieszajace dla
    mnie jest tylko to ze nie jestem odosobniony w swoich ocenach na ten temat

    pzdr.

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!