  • Data: 2003-03-20 23:52:08
    Temat: Re: problem ze szkola (a wlasciwie grupka uczniow)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Mar 2003, Sandra wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik news [...]
    >+ hm co wy bredzicie jesli rodzice będą stanowczo podchodzić do tematu to
    >+ można to załatwić

    *JEŚLI* *rodzice*... Ty chyba zakładasz że wszyscy dorośli mają
    punkt odniesienia taki ja twój.
    Błąd - ja np. z obserwacji uznaję że zdarzają się różne
    "egzemplarze", więc nasze punktu odniesienia się nie
    zgadzają ;)

    >+ i nie bajajcie mi tu ,

    Zakładając że jesteś w stanie przyjąć że "rodzice *NIE*...",
    to co ?
    [...]
    >+ moze i tak ale nie widze innego rozwiazania jak wypowiedzenie
    >+ szumowinie wojny ...

    Owszem, i niektórzy to robią. Bez powodu o GB nie wspominałem.
    Tylko nie argumentuj że obywatele mają naprawiać prawo
    "siłom i godnościom osobistom" ;>

    pzdr, Gotfryd