  • Data: 2003-03-20 07:34:36
    Temat: Re: problem ze szkola (a wlasciwie grupka uczniow)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Mar 2003, Ali Gator wrote:

    >+ Użytkownik "Chester" <c...@w...pl> napisał [...]
    >+ > NIE MA PRAKTYCZNIE ŻADNYCH SPOSOBÓW NA TAKĄ BANDE
    >+
    >+ A gdzie jest napisane że gówniarzom wolno łamać prawo?

    Nigdzie. Napisano że takie łamanie prawa nie jest
    przestępstwem, IMHO... Tak mi wychodzi z interpretacji
    pojęcia "czyn niedozwolony" i "przestępstwo".

    >+ Czy za wykroczenia i przestępstwa dzieci nie odpowiadają
    >+ przypadkiem rodzice?

    Przypadkiem to AFAIK nie.
    Odpowiadają za dające się udowodnić wymierne szkody.
    *WYŁĄCZNIE*, AFAIK.

    >+ Jeśli tak, [...]

    Nie. AFAIK.

    >+ Czy tam obowiązuje jakiś immunitet, czy co...?

    Nie "tam" a "wtedy". To nie szkoła jest wyłączona spod
    karalności a niepełnoletni. O "blokersach" słyszałeś ?
    Są kraje w których obowiązuje odpowiedzialność od 13 lat
    (Wlk Brytania, na przykład, AFAIK). Polska do nich
    nie należy.
    Jak to ktoś pisał ? "Ten system jest chory" ?
    Widać społeczeństwo tak nie uważa...

    >+ Pzdr

    wzjm, Gotfryd