  • Data: 2003-10-23 08:29:09
    Temat: Re: problem z tpsa
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zadzwonil dzisiaj do mnie Pan z TPSA i powiedzial, ze w tym tygodniu z
    > mojego numeru wykonane byly rozmowy z USA i Kanada na laczna kwote ok.
    > 8000zl.
    > Ktos musial podpiac sie do mojej lini, ale na pewno nie w moim
    > mieszkaniu.
    > Prosze o informacje co z tym zrobic, bo nie mam zamiaru ponosic
    > odpowiedzialnosci, za to, ze ktos wlamal sie do linii na odcinku
    > nalezacym do tpsa.
    >
    > Bede wdzieczny za wszelkie informacje, ktore pomoga mi w rozwiazaniu tej
    > sprawy.

    Po pierwsze wzialbym biling i zobaczyl kiedy to bylo. Czy bylem w tym czasie
    w domu, i czy ktos moze wtedy byl u mnie itp. W zaleznosci od wynikow,
    przeszedlbym sie np do piwnicy itp zobaczyc jak wygladaja puszk tpsa (czy
    kabelki wisza i brak pokrywek itp). Po trzecie zadzwonilbym na te numery
    (najlpiej z innego telefonu aby TPsa ne wiedziala) i cos sprobowal sie
    dowiedziec (czy to jacys polacy tam mieszkaja, jakas rodzina czyjas itp). No
    i zawsze jest nawet mozliowsc ze to goscie w samej centreali sie podpinaja
    :) Wiem bo robilem jakis czas w TPsa to wiem co ssie dzieje.

    Fantom