    From: "JarekT" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z samochodem - zlomem(dlugie)
    Date: Sat, 14 Jun 2003 17:54:52 +0200

    > Właśnie nie wiem, czy z przyczyn ekologicznych tak się da :|
    > Zdaje się że dróg pozbycia się rejestracji (tj: zaprzestania
    > obowiązku płacenia OC :]) jest mało:
    > - wyzłomowanie na *uprawnionej* złomnicy
    > - kradzież ("jedmu ukradli, nie on ukradł") :)
    > - zniszczenie w katastrofie lub tp. (utonął w morzu :>)
    > - ?
    Mam taki pomysł:
    policja zabiera dowód rejestracyjny np. z powodu złego stanu technicznego
    (co teoretycznie uniemożliwia uzytkowanie pojazdu). Pojazd nie jest
    zarejestrowany. Nie ma obowiązku naprawiać własnej rzeczy.
    Obowiązkowe OC płaci się (chyba) za pojazd zarejestrowany?
    Jak to wygląda od strony prawnej?

    Pozdrawiam
    Jarek