  • Data: 2003-06-14 14:24:47
    Temat: Re: problem z samochodem - zlomem(dlugie)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Jun 2003, lord wrote:
    [...]
    >+ natomiast bedziesz musial zaplacic 2% bodajze podatku od wzbogacenia

    wKF: podatku od czynności cywilnoprawnych :)

    >+ natomiast policja powinna wystawic na podstawie zabranego dowodu kwitek
    >+ uprawniajacy do sprzedazy auta. nastepnie co ty zrobisz z tym autem to juz
    >+ twoja sprawa czy go rozbierzesz na czesci a np. karoseria poprzecinasz i
    >+ sprzedaz na zlom i jeszcze na tym zarobicie :)

    Właśnie nie wiem, czy z przyczyn ekologicznych tak się da :|
    Zdaje się że dróg pozbycia się rejestracji (tj: zaprzestania
    obowiązku płacenia OC :]) jest mało:
    - wyzłomowanie na *uprawnionej* złomnicy
    - kradzież ("jedmu ukradli, nie on ukradł") :)
    - zniszczenie w katastrofie lub tp. (utonął w morzu :>)
    - ?

    pozdrowienia, Gotfryd