    From: Sarpedon <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z gazownia
    Date: Fri, 04 Jan 2008 19:31:15 +0100

    Sarpedon pisze:

    > gdzie isc z reklamacja w sprawie nienalezytego wykonywania uslugi
    > (prawdopodobnie niskiej kalorycznosci gazu w okresie zimowym)? rok
    > rocznie sytuacja sie powtarza - gaz w junkersie na maksa a woda na
    > minimum a jednak z kranu leci zimna woda. mam juz dosc. gazownia glupio
    > tlumaczy sie ze cisnienie jest w porzadku, ale cholera jasna cisnienie
    > to tylko jeden z czynnikow. gdzie uderzyc? uokik czy ure? bo nie wiem.

    widze, ze watek jest troche OT (inzynierski zamiast prawniczy), wiec
    ponawiam pytanie: organem wlasciwym do zlozenia skargi jest oukik czy
    ure? sprawa czy skarga jest zasadna to juz inna kwestia

    poza tym podtrzymuje zdanie, ze to nie wina junkersa. dlaczego? dlatego,
    ze o godz. 6 leci goraca woda a o godz. 8 leci zimna woda.