eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z ceramiką › Re: problem z ceramiką
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 07 Jun 2015 16:50:52 +0200
    From: pilocik <p...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z ceramiką
    References: <5568db26$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1505301134460.2888@quad>
    <5569c952$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1506061445350.3560@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1506061445350.3560@quad>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 45
    Message-ID: <55745a4c$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.123.126
    X-Trace: 1433688652 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8382 83.11.123.126:49534
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748606
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-06 o 14:52, Gotfryd Smolik news pisze:

    >> ponieważ personel sklepu zrobił fotki wad i wysłał do producenta
    >
    > Coś pomyliłem czy to było przy DRUGIEJ próbie wymiany?
    >
    >> No i druga kwestia - zacząłem dyskusję z producentem, nie wiem czy nie
    >> odpuścić i czy nie skupić się na reklamacji u sprzedawcy, niech on się
    >> z producenckim laboratorium użera.
    >
    > Ale ja cały czas piszę właśnie o kwesti reklamacji/niereklamacji
    > u sprzedawcy :)
    > Producenta w ogóle do tego nie mieszałem.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Fotki były po pierwszej reklamacji, towar powtórnie reklamowany jeszcze
    jest u mnie.
    Po prostu gdy zasygnalizowałem, że z wymienionego towaru połowa nadal ma
    wady, to wówczas sklep zgłosił to u producenta, a wtedy ten postawił się
    właśnie w ten sposób, że pierwsza wymiana była "dla świętego spokoju".
    Gdy reklamowany towar (z pierwszej reklamacji) wrócił do producenta, to
    ponoć wtedy uznali, że wymiana była bezzasadna, no i że drugiej nie będzie.

    obie reklamacje składałem w sklepie, ale sklep jest w tym przypadku
    chyba tylko pośrednikiem w wymianie informacji.
    Żeby było ciekawiej, to personel sklepu przychyla się ku mojej wersji,
    że towar to bubel, ale to ponoć producent ma decydujący głos w tej kwestii

    załączę fragment odpowiedzi z fabryki:

    "bardzo mi przykro ale nie możemy przychylić się do pozytywnego
    rozpatrzenia poniższej reklamacji .
    Płytki są sortowane w warunkach zgodnych z obowiązują normą PN-EN 1441
    : Jakość powierzchni EN ISO 10545-2
    i spełniają jej założenia dla gat 1 .
    Przy poprzednim zgłoszeniu zostały wymienione bez
    wcześniejszej naszej weryfikacji .
    Jechał do Państwa nasz przedstawiciel i zabrał ze sobą
    płytki na wyminę .
    7 kartonów ,które przywiózł spełniają normę sortowania ."

    Pozdrawiam
    pilocik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1