eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z ceramiką › Re: problem z ceramiką
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
    ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
    neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Date: Sat, 30 May 2015 16:29:40 +0200
    From: pilocik <p...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z ceramiką
    References: <5568db26$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1505301134460.2888@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1505301134460.2888@quad>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <5569c952$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.162.23
    X-Trace: 1432996178 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27514 83.20.162.23:49680
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1810
    X-Received-Body-CRC: 120451005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748506
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-05-30 o 11:43, Gotfryd Smolik news pisze:

    > IMVHO nie. Co innego, jakbyś miał kwit że sprzedawca *uznał wady*.
    > Ale przecież sprzedawca chyba ma prawo zadowolić klienta, wymieniając mu
    > towar "bo mu się towar nie spodobał", prawda?
    > I - skoro nie jest to obowiązek - to nie ma obowiązku zadowalać go za
    > każdym razem.
    > Dla porządku - zupełnie abstrahuję od słuszności podstawy żądania.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Tylko, że wymiana ze względu "towar się nie spodobał" chyba się różni od
    wymiany "towar miał wady" ?

    Przecież na jakiejś podstawie ten towar został wymieniony.
    Na "ładne oczy" ? nie wydaje mi się, ponieważ personel sklepu zrobił
    fotki wad i wysłał do producenta

    No i druga kwestia - zacząłem dyskusję z producentem, nie wiem czy nie
    odpuścić i czy nie skupić się na reklamacji u sprzedawcy, niech on się z
    producenckim laboratorium użera.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1