  • 21. Data: 2005-09-03 09:23:22
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską - POWAŻNAsprawa POMOC
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 3 wrz o godzinie 10:43, na pl.soc.prawo, mariposa doux napisał(a):

    > Nie zweryfikuje. Tak samo jak listonosz z paczka nie sprawdza w dowodzie
    > osoby odbierajacej, czy jest tu zameldowana.

    Ale ta osoba otwiera drzwi listonoszowi - PRZEBYWA w tym lokalu. /moze to
    także być np. złodziej ;)/

    > Moze byc zameldowana nawet w USA - on dostarcza pod adres, i odebreac
    > moze adresat lub osoba zamieszkujaca (przebywajaca) w lokalu.

    Mówisz o lokalu gdzie jest adresowana przesyłka. Ja pytałem o sytuacje
    kiedy Ty przychodzisz do urzędu pocztowego z MOIM awizem po odbiór
    przesyłki adresowanej do mnie i oświadczysz panience z okienka że
    ZAMIESZKUJESZ u mnie - czy i na jakiej podstawie ta panienka z okienka wyda
    Ci przesyłkę adresowana na mnie.

    Hint: - nie posiadasz mojego pełnomocnictwa, adres w dowodzie tożsamości
    posiadasz, jako rzekłaś z USA..... wyda Ci przesyłkę adresowana dla mnie?

    Hint2: doczepiłem sie wyrażenia "ZAMIESZKUJE" wynikającego z PP
    przytoczonego przez Maćka B. - bo zmieszkiwać może u mnie każdy - jeżeli
    jest taka moja wola - i nie musi być zameldowany.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 22. Data: 2005-09-03 09:56:13
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Artur Ch." wrote:

    > Ale ta osoba otwiera drzwi listonoszowi - PRZEBYWA w tym lokalu. /moze to
    > także być np. złodziej ;)/

    :) No coz. Listonosz nie bedzie tego weryfikowal ;)

> [...]
    > przesyłki adresowanej do mnie i oświadczysz panience z okienka że
    > ZAMIESZKUJESZ u mnie - czy i na jakiej podstawie ta panienka z okienka wyda

    Wyda. Ale musisz miec ze soba swoj dowod, upowaznienie na pismie (tam
    numer dowodu twoj i odbiorcy) i dowod osoby, do ktorej jest przesylka.

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5

  • 23. Data: 2005-09-03 10:10:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > Wyda. Ale musisz miec ze soba swoj dowod, upowaznienie na pismie (tam
    > numer dowodu twoj i odbiorcy) i dowod osoby, do ktorej jest przesylka.

    Życzę powodzenia. U mnie na poczcie osoba zainteresowana powinna
    wcześniej złożyć upoważnienie, tak aby pracownik mógł sprawdzić, czy to
    ona rzeczywiście je podpisuje.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 24. Data: 2005-09-03 10:55:39
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Życzę powodzenia. U mnie na poczcie osoba zainteresowana powinna
    > wcześniej złożyć upoważnienie, tak aby pracownik mógł sprawdzić, czy to
    > ona rzeczywiście je podpisuje.

    Nie przecze. Byc moze przez ostatnie 3 lata sie cos zmienilo. Wtedy
    odbieralem tak. :)

  • 25. Data: 2005-11-07 11:37:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 02 Sep 2005 00:01:37 +0200, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >DO niedawna normalnym u mnie było, że zamiast paczki do domu przynoszono
    >awizo.
    U mnie normalnym jest ze czesc (niestety nie wszyscy) doreczycieli
    paczek (Poczty Polskiej) probuje doreczyc paczke a jak sie im nie uda
    to zostawiaja awizo z numerem telefonu komorkowego - wystarczy
    oddzwonic po powrocie do domu i zazyczyc sobie doreczenia paczki. I to
    dziala. Warunkiem koniecznym jest kontakt w tym samym dniu bo
    wieczorem doreczyciel zostawia paczki na poczcie do odbioru
    samodzielnego. Moze doreczyciel ma placone od skutecznie doreczonej
    paczki?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!