  • 1. Data: 2005-09-01 16:51:47
    Temat: Kandyduję na posła - lista nr 9
    Od: "boukun" <n...@m...com>

    Zdecydowałem sie po raz pierwszy kandydować w wyborach do Sejmu RP, ponieważ
    w pełni utożsamiam się z Polską Partią Narodową. Startuję w Okręgu Wyborczym
    nr 2 (Wałbrzych-Świdnica), z drugiego miejsca na liście PPN nr 9. Moje
    zdjęcie można zobaczyć na grupie dyskusyjnej soc.culture.polisch w wątku
    "Kandyduję na posła".
    www.ppn.foxnet.pl

    Moje osiągnięcia:

    Wybudowałem dom w Świdnicy Śląskiej na osiedlu Słowiańskim przy ulicy
    Łużyckiej. Spłodziłem czysto słowiańskiego syna i posadziłem słowiańskie
    drzewa.

    Nie chcesz głosować, głosuj na mnie!

    boukun