  • Data: 2005-11-07 11:37:18
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską - POWAŻNA sprawa POMOC
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 02 Sep 2005 00:01:37 +0200, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >DO niedawna normalnym u mnie było, że zamiast paczki do domu przynoszono
    >awizo.
    U mnie normalnym jest ze czesc (niestety nie wszyscy) doreczycieli
    paczek (Poczty Polskiej) probuje doreczyc paczke a jak sie im nie uda
    to zostawiaja awizo z numerem telefonu komorkowego - wystarczy
    oddzwonic po powrocie do domu i zazyczyc sobie doreczenia paczki. I to
    dziala. Warunkiem koniecznym jest kontakt w tym samym dniu bo
    wieczorem doreczyciel zostawia paczki na poczcie do odbioru
    samodzielnego. Moze doreczyciel ma placone od skutecznie doreczonej
    paczki?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!