  • Data: 2005-09-03 09:23:22
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską - POWAŻNAsprawa POMOC
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 3 wrz o godzinie 10:43, na pl.soc.prawo, mariposa doux napisał(a):

    > Nie zweryfikuje. Tak samo jak listonosz z paczka nie sprawdza w dowodzie
    > osoby odbierajacej, czy jest tu zameldowana.

    Ale ta osoba otwiera drzwi listonoszowi - PRZEBYWA w tym lokalu. /moze to
    także być np. złodziej ;)/

    > Moze byc zameldowana nawet w USA - on dostarcza pod adres, i odebreac
    > moze adresat lub osoba zamieszkujaca (przebywajaca) w lokalu.

    Mówisz o lokalu gdzie jest adresowana przesyłka. Ja pytałem o sytuacje
    kiedy Ty przychodzisz do urzędu pocztowego z MOIM awizem po odbiór
    przesyłki adresowanej do mnie i oświadczysz panience z okienka że
    ZAMIESZKUJESZ u mnie - czy i na jakiej podstawie ta panienka z okienka wyda
    Ci przesyłkę adresowana na mnie.

    Hint: - nie posiadasz mojego pełnomocnictwa, adres w dowodzie tożsamości
    posiadasz, jako rzekłaś z USA..... wyda Ci przesyłkę adresowana dla mnie?

    Hint2: doczepiłem sie wyrażenia "ZAMIESZKUJE" wynikającego z PP
    przytoczonego przez Maćka B. - bo zmieszkiwać może u mnie każdy - jeżeli
    jest taka moja wola - i nie musi być zameldowany.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany