    From: "Maria" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z Pocztą Polską - POWAŻNA sprawa POMOC
    Date: Thu, 1 Sep 2005 21:37:09 +0200

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:1116.000006f3.431744e9@newsgate.onet.pl...
    > Zasłyszałem dziś zupełnie przypadkiem rozmowę w sklepie spożywczym na moim
    > osiedlu, która mnie zbulersowała - nieładnie jest podsłuchiwać ale sprawa
    mnie
    > poruszyła dogłębnie.
    >
    > Nadawca wysyła do zdbiorcy za pośrednictwem poczty polskiem paczkę
    priorytetową
    > pobraniową, której zawartością jest wózek inwalidzki, odbiorca nie ma
    możliwości
    > sprawnego poruszania się, tym bardziej dzwigania pakunków itd. Pracownik
    poczty
> [...]
    Gdy poczta podniosła radykalnie ceny paczek, to tłumaczyła tą podwyżkę tym,
    że teraz w cenie jest koszt dostarczenia paczki. Jeśli tak, to jeśli nie
    miała zamiaru dostarczyć do odbiorcy, to nie powinna przykjmowac paczki.
    Jakiś czas temu wysyłałam dywan i opłaciłam o ileś więcej, bo przdsyłka
    była ponadwymarowa. Dywan ten został dostarczony do domu adresata.
    Więc są możliwości lub przepisy, które nakazują dostarczenia takiej paczki
    do domu odbiorcy.