    From: "Marczello" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem spamu
    Date: Fri, 14 Mar 2003 11:04:01 +0000 (UTC)

    SOTB <k...@z...pl> napisał(a):

    > Nic nie stoi na przeszkodzie byś spamował za granicę. Z tego bym się
    > naprawdę ucieszył.

    Z czego bys sie ucieszyl? Kali ukrasc slonia to dobrze ale Kalemu ukrasc
    slonia to zle. Moze sam jestes mega-spamerem i po prostu walczysz w ten
    sposob ze swoja konkurencja w postaci innych spamerow? ;-)) Skad my to znamy?
    Moze Ty sam "lobbowales" te ustawe? Przyszedl Lew do Adama? ;-)))

    > O...kolejny zwolennik spamu!
    > Od kiedy to mniejszość stanowi co jest normalne, a co nie?

    Moze jestem mniejszoscia ale bycie w wiekszosci nie jest dla mnie zadna
    nobilitacja. Jak spojrze na reprezentantow "wiekszosci" w naszym parlamencie
    nie mam czego zalowac.
    Gratuje trafnosci wyciagania wnioskow.
    Krytykujac bzdurna ustawe (wyraznie to napisalem) rozrozniam zwalczanie
    konkurencyjnosci prywatnego biznesu w Polsce (strategia naszego rzadu: Po
    pierwsze - zniszczyc przedsiebiorczosc) a zwykle pzrestepstwa karne w postaci
    rozsylania pornografii i wirusow. Ale 20 lat temu czerwoni tez wyzywali
    (tzw. "garstke") opozycjonistow od wichrzycieli spolecznego ladu i porzadku.

    > Konkurencyjnością nazywasz zawalenie komuś skrzynki śmieciami? Kto komu
    > więcej spamu nawrzuca do skrzynki mailowej? To działalność prywatnych firm
    > spamerskich polega na utrudnianiu życia innym i podnosi koszty ich
    > działania.

    Widze ze do worka "spamer" wrzucasz reklamy handlowe i porno/wirusy.
    1. Jezeli spamerem nazywasz firme, ktora sie reklamuje to ich dzialalnosc
    nie "polega" a "powoduje" cos o czym mowisz.
    2. Reklamujacym porno tez nie chodzi pewnie o utrudnianie zycia ale o
    uprzyjemnianie na wiadomych stronach ;-))))) - Zaraz zostane nazwany
    zwoleninikiem porno w sieci albo liderem klubu pedofilow
    3. Utrudniaja zycie psychole celowo rozsylajace wirusy.

    pzdrw
    Marczello (ktory wykasowal juz dzis ze swojej skrzynki 3 spamy i odebral 4
    faxy ze spamem bez pytania o zgode!!)