  • 1. Data: 2010-02-01 23:29:32
    Temat: problem prawno-finansowy
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    1. Postanowiłem zakupić sobie domenę xxx.pl
    2. Loguje sie na konto rejestratora, gdzie mam już kilka domen
    3. Sprawdzam - domena wolna - kupuję, przelewam, potwierdzenie przelewu,
    gratulujemy! faktura jest do pobrania tutaj:xxx
    4. drukuje fakturę
    5. po 24h dostaje maila - przepraszamy, ale domeny nie zarejestrowaliśmy, bo
    ktoś ją wcześniej zarejestrował...

    no więc - ja zapłaciłem, mam fakturę na której mam napisane - domena taka i
    taka - nie mam domeny...
    co dalej?

    --
    limken polimken

  • 2. Data: 2010-02-01 23:37:31
    Temat: Re: problem prawno-finansowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    limken pisze:
> [...]
    > zarejestrowaliśmy, bo ktoś ją wcześniej zarejestrował...
    >
    > no więc - ja zapłaciłem, mam fakturę na której mam napisane - domena

    Poczekać na zwrot pieniędzy. Co to za rejestrator?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-01 23:45:05
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "limken"

    > no więc - ja zapłaciłem, mam fakturę na której mam napisane - domena taka
    > i taka - nie mam domeny...
    > co dalej?

    pozwać do sądu o milion za szkody moralne,

    macso

  • 4. Data: 2010-02-01 23:57:49
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    limken <l...@x...xx> wrote:

    > no więc - ja zapłaciłem, mam fakturę na której mam napisane - domena taka i
    > taka - nie mam domeny...
    > co dalej?

    Jeśli to domena .pl to dziwne, bo .pl można rezerwować, i zazwyczaj robi to
    rejestrator gdy składasz zamówienie. Natomiast przy domenach globalnych czy
    .eu, to normalne. Zazwyczaj rejestrator wystawia tylko fakture proforma,
    a fakturę vat gdy zapłacisz. Ale tak, to podpisać korektę faktury i tyle.

    a.

  • 5. Data: 2010-02-01 23:58:02
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Wemif wrote:

> [...]
    > fakture proforma,
    > a fakturę vat gdy zapłacisz. Ale tak, to podpisać korektę faktury i

    domena pl
    więc liczyłem na natychmiastową rejestrację...

    a tu - dokonałem rejestracji i nie mam domeny

    nie chodzi o milion... chodzi o delikatne wkurzenie faktem, iż dokonałem
    rejestracji, po czym dowiaduje się, że wcale tego nie zrobiłem....

    --
    limken polimken

  • 6. Data: 2010-02-02 07:37:29
    Od: Piotr Jarzebski <p...@b...net>

    macso pisze:

    > Użytkownik "limken"

    > pozwać do sądu o milion za szkody moralne,
    >
    > macso

    Lepiej podać który rejestrator wywija takie numery :D

  • 7. Data: 2010-02-02 11:40:27
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotr Jarzebski <p...@b...net> wrote:

    > Lepiej podać który rejestrator wywija takie numery :D

    Pewnie któryś zagraniczny (OVH?) bo polskim wymysłem jest możliwość
    rezerwacji domen. W innych krajach dopiero gdy zapłacisz domena się
    rejestruje (możesz zapłacić kartą online, więc to kilka minut).

    a.

  • 8. Data: 2010-02-02 14:31:29
    Od: "Arturro" <a...@f...pl>

    Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości

    > nie chodzi o milion... chodzi o delikatne wkurzenie faktem, iż dokonałem
    > rejestracji, po czym dowiaduje się, że wcale tego nie zrobiłem....

    Nie ty zrobiłeś to zrobił to ktoś inny, pytanie tylko czy był to ktoś
    związany lub niezwiązany z rejestratorem. Nie zdziwił bym się jakbyś dostał
    propozycję zakupu tej domeny z firmy trzeciej po cenie odpowiednio wyższej.

    --
    Arturro