  • Data: 2017-05-16 08:41:15
    Temat: Re: prezia mam w dudzie
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ofcj4t$7ae$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    Konstytucyjne" lub "Konstytucyjne Referendum". Nie podałeś bo nie ma takiego pojęcia
    w Konstytucji. Mataczysz kręcisz ale to nic nie zmieni.
    rozdziałach I, II, XII które może się odbyć na wniosek. Nie ma Referendum "prezia"
    czy "Dudy" nie ma też "Konstytucyjnego"

    > Konstytucja rolę referendum w zmianie konstytucji przewiduje
    > _tylko_i_wyłącznie_ w trybie zatwierdzającym. Po przepchnięciu przez
    > parlament z większością konstytucyjną (ponieważ nie ma takiego terminu w
    > konstytucji to wyjaśniem, że jest to 2/3 posłów + kworum, oraz senat).
    > Innej możliwości nie przewiduje niezależnie od nazwy. W związku z tym
    > jakiekolwiek referendum dotyczące zmiany konstytucji zamierza ogłosić
    > pan Duda - dopóki nie poprze go 2/3 posłów może się bujać. No chyba że
    > chce przeprowadzić zamach stanu a referendum ma go "ulegalnić". Wtedy
> [...]
    Widzę że idziesz na przetrzymanie. A ja chcę żebyś napisał że nie ma Referendum
    Konstytucyjnego, że pomyliłeś się. I to wszystko, potem możemy dyskutować na każdy
    temat jaki chcesz.