  • 1. Data: 2004-04-15 19:23:32
    Temat: premia dla prezesa zarządu
    Od: "Mracin" <a...@t...pl>

    Witam,
    mam pytanie z pozoru banalne, być może odpowiedź również jest banalna.
    Czy jako jednoosobowy prezes zarządu w spółce z o.o. w której jestem również
    jedynym właścicielem, mogę sobie sam przyznać i wypłacić premię? Czy może są
    jakieś obostrzenia prawne w tego typu postępowaniu? Być może jest do tego
    potrzebny jakiś specjalny zabieg prawny?
    Dodam, że zatrudniony jestem na zwykłą umowę o pracę.

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2004-04-16 08:56:42
    Temat: Re: premia dla prezesa zarządu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Apr 2004, Mracin wrote:
    [...]
> [...]
    >+ jedynym właścicielem, mogę sobie sam przyznać i wypłacić premię? [...]
    >+ Dodam, że zatrudniony jestem na zwykłą umowę o pracę.

    Nadal owa pensja i owa premia *nie są* kosztami (czyli ty płacisz
    podatek od pensji, a ponieważ f-ma nie może zaliczyć w KUP to
    skutkuje to również opłaceniem CIT) czy coś się zmieniło ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-16 13:42:22
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A kto podpisał z Tobą umowę o pracę?
    JaC

  • 4. Data: 2004-04-16 14:09:05
    Od: "Marcin" <g...@o...pl>

    Umowę podpisał ze mną pełnomocnik zgromadzenia wspólników. Jest to zwykła
    umowa o pracę.

    Pozdrawiam,
    MB

  • 5. Data: 2004-04-17 07:28:40
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Mracin wrote:

> [...]
    > potrzebny jakiś specjalny zabieg prawny?
    > Dodam, że zatrudniony jestem na zwykłą umowę o pracę.

    nie chce mieszac ale w kometarzu do ksh przypominam sobie ze w tym
    przypadku nie moze miec miejsca umowa o prace poniewaz zgodnie z
    wyrokiem SN (sygn nie pamietam) w umowie o pracy MUSI istniec stosunek
    podleglosci pracobiorcy wobec pracodawcy. W zwiazku z tym proponuje
    najpierw porozmawiac powaznie z glowna ksiegowa w tej sprawie i zmienic
    sposob zatrudnienia. Konsekwencje moga byc powazne od strony ZUS i US.

    --
    l...@s...pl