    From: "/mr/" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo wlasnosci a prawo wieczystego uzytkowania
    Date: Mon, 24 Nov 2003 10:44:43 +0100

    W umowie przedwstepnej (nie zostala spisana w Kancelarii Notarialnej w
    formie aktu) jest
    zastrzezenie, iz dotychczasowy wlasciciel ma obowiazek wystapic o
    przeksztalcenie przeznaczenia gruntu na prawo wlasnosci. Umowilismy sie, iz
    z uwagi na pewnego rodzaju skomplikowana procedure finansowo, spiszemy umowe
    przyrzeczona przez notariuszem i do tego czasu chcialbym zapoznac sie z
    tematem.
    Widzielm wypis z KW, ale wlasciciel nie ma aktualnego, o aktualizacje
    ktorego rowniez ma wystapic.
    Orientujesz sie moze w oplatach z tytutu przeksztalcenia ? Wiem, ze to droga
    zabawa i uchwaly lokalnych gmin preferuje wlasicieli, ktory maja prawo
    wieczystego uzytk. od dluzszego czasu.

    /mr/