  • Data: 2003-09-16 18:01:49
    Temat: Re: prawo pracy- umowa o dzielo a urlop wychowawczy
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nikki wrote:

    > Marysiu,
    > Bardzo dziekuję za Twoje wyjaśnienie.
    > Oczywiście moja umowa o dzieło nie byłaby w żaden sposób konkurencyjna w
    > stosunku do pracodawcy, bo w niczym nie pokrywa się z jego działalnością.
    >
    > Moje wątpliwości wynikają jednak z tego, że mam podpisaną umowę o zakazie
    > konkurencji, i jest tam klauzula, że jestem zobowiązana ich powiadomić w
    > razie zamiaru podpisania umowy cywilnoprawnej, a oni w ciągu 7 dni mają
    > wyrazić swoje stanowisko. Przyznam, że wolalabym uniknąć pytania ich o
    > zgodę, ale z tego wynika że powinnam?

    A czy otrzymujesz wynagrodzenie które równoważy straty za niezawieranie umów
    cywilnoprawnych?
    Nie bardzo rozumiem? na mocy tej umowy z pracodawcą wyłączyłaś możliwość
    zawarcia JAKIEJKOLWIEK umowy cywilnoprawnej?

    Skoro umowa nie jest konkurencyjna, to czym się martwisz?

    Jakie grożą Tobie konsekwencje za niezapytanie pracodawcy o zdanie w kwestii
    umowy o dzieło?

    Pozdrawiam,
    Marysia