  • 1. Data: 2004-08-10 22:50:57
    Temat: prawo pracy cd
    Od: 4tech<v...@w...pl>

    Nie mam pracy. co robić?
    Czy to jest wogule zgodne z przepisami???

    proszę o pomoc,
    thx

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-08-10 23:01:24
    Temat: Re: prawo pracy cd
    Od: Kaśka<a...@w...pl>

    Prawo do pracy gwarantuje Konstytucja - prawo to jednakże nie ma
    charakteru roszczeniowego, jest rozumiane jako wolnośc w
    podejmowaniu zatrudnienia - nie możesz wiec żądać od państwa albo
    zapewniło Ci pracę. Państwo jest jednak zobowiązane do prowadzenia
    takiej polityki zatrudnienia, która sprzyja minimalizacji bezrobocia.
    Proponuje Ci pikiete pod urzędem pracy i ewentualnie przedstawienie
    projektu obywatelskiego ustawy o penalizowaniu popełniania błędów
    ortograficznych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-10 23:08:18
    Temat: Dzięki
    Od: 4tech<v...@w...pl>

    Ok, dzięki serdeczne. A w ogóle to super jest to forum :-)
    Pozdrawiam!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-08-11 10:25:27
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kaśka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Proponuje Ci pikiete pod urzędem pracy i ewentualnie przedstawienie
    > projektu obywatelskiego ustawy o penalizowaniu popełniania błędów
    > ortograficznych.

    O to, to!!! Kiedy ta pikieta? Mogę zorganizować transparenty!
    ;-)
    yamma

  • 5. Data: 2004-08-11 17:44:37
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > ortograficznych.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    swoja droga piekna sprawa - byla ustawa o przeciwdzialaniu bezrobociu i sie
    zmyla - bardzo walczyli zeby nie uzywac tego pojecia i udalo sie !!!
    mamy ustawe o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy :)
    trzeba za to wypic piwo :D
    co do pytania to co napisala Kasia jest prawda
    a "pykiete" bym sobie darowal - lepiej rozdac spoleczenstwu slowniki
    ortograficzne - mi tez