  • 1. Data: 2004-01-26 09:48:08
    Temat: prawo podyplomowe??
    Od: anx<a...@w...pl>

    Mam następujący problem.
    Ponieważ pracuję w dziale prawnym jako tzw. pomoc prawna muszę
    ukończyć jakąś
    podyplomówkę w tym kierunku (w czerwcu kończę psychologię :-/) . I
    teraz
    pojawia się nastepujący problem: ponieważ ukończenie tych studiów
    jest mi
    potrzebne głównie dla papierka poszukuję czegoś maxymalnie
    ogólnego :
    intersuje mnie prawo gospodarcze. Niestety we wszystkich
    odwiedzonych przeze
    mnie miejscach (UW, szkoły prywatne) istnieją, owszem, studia
    podyplomowe,
    ale dość specjalistyczne (Prawo UE, Prawo podatkowe itd.).
    Czy ktoś mógłby mi pomóc?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-26 11:05:59
    Temat: Re: prawo podyplomowe??
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > podyplomowe,
    > ale dość specjalistyczne (Prawo UE, Prawo podatkowe itd.).
    Uniwersytet Śląski "prawo gospodarcze i handlowe"

  • 3. Data: 2004-01-26 18:04:30
    Od: "Anx" <a...@p...pl>

    A cos bliżej Warszawy???

  • 4. Data: 2004-01-26 19:12:48
    Od: mad <g...@g...pl>

    On 26 Jan 2004 12:05:59 +0100, g...@p...onet.pl wrote:

    >Uniwersytet Śląski "prawo gospodarcze i handlowe"
    polecam ten uniwersytet moze daleko ale naprawde warto!!!!

    Pozdrowienia Mad

  • 5. Data: 2004-01-27 17:51:06
    Od: "Anx" <a...@p...pl>

    Na stronie UŚ pisza, że zajęcia odbywają się w poniedziałki od 14 do 20
    :((((
    Więc chyba odpada bo pracuję, a musiałabym dojeżdżac z Warszawy :((