  • 1. Data: 2004-01-26 09:53:59
    Temat: Podzial dzialek gruntu
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jakie przepisy regulują zasady podziału diałek gruntu?
    Piotr

  • 2. Data: 2004-01-26 11:13:45
    Temat: Re: Podzial dzialek gruntu
    Od: "budzik" <budziki@poczta.{wytnijto}onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Jakie przepisy regulują zasady podziału diałek gruntu?
    > Piotr

    to zalezy czy dzialki sa rolne czy budowlane.
    jezeli rolna to ustawa z dnia 26 marca 1982 roku o scalaniu i wymianie
    gruntów -
    tekst jednolity Dz.Ustaw z roku Nr 178 poz. 1749 - poszukaj na
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Jezeli nie rolna to na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomosciami i
    ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW z dnia 24 marca 1998 r. w sprawie wykonania
    przepisów dotyczących scalania i podziału nieruchomości. (Dz. U. z dnia 9
    kwietnia 1998 r.)
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU1998044026
    2?OpenDocument

    pzdr
    Maciek
    http://www.mbudzinski.republika.pl

  • 3. Data: 2004-01-26 11:54:33
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    budzik wrote:
    > to zalezy czy dzialki sa rolne czy budowlane.

    Interesują mnie przepisy dotyczące działek budowlanych.

    Dziękuję,
    Piotr