  • Data: 2005-02-05 09:09:48
    Temat: Re: prawo meldunkowe
    Od: "angel_os" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:cu0si3$agq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Więc masz prawo się tej osoby pozbyć

    U mnie jest tak: brat umarł 7 miesięcy temu ale w domu (jednorodzinnym
    należącym do matki) mieszka nadal jego żona z dziećmi. Matka miała niedawno
    przeszukanie domu przez sekcję kryminalną policji z powodu poszukiwania
    kogoś z rodziny żony zmarłego brata. Matka boi się "ruszyć" kryminalną
    rodzinkę brata. Jak można matce pomóc?
    Podobno po 3 miesiącach od śmierci brata możnaby żonę zmarłego brata
    wymeldować ale jaka jest podstawa prawna?

    --
    Angela