  • 1. Data: 2003-08-01 21:11:39
    Temat: prawo jazdy kat. B + camping
    Od: "Adriano" <a...@t...pl>

    Witam,
    wiem, że temat już był, googlowałem i czytałem różne posty z różnymi mądrymi
    wypowiedziami, ale pisze, żeby sie upewnić czy dobrze rozumiem i czy nie
    zmieniło sie coś w międzyczasie.
    Czy dobrze rozumiem, że, mogę ciągnąć samochodem ( Opel Zafira) sobowym,
    camping ważący trochę powyżej 750 kg, gdy wspolna masa samochodu i przyczepy
    nie przekracza 3,5 t ?

    czy jest jakoś inaczej ?

    Pozdrawiam
    Adriano

    P.S. P.J. kat. B oczywiscie :)

  • 2. Data: 2003-08-02 17:12:05
    Temat: Re: prawo jazdy kat. B + camping
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Adriano" <a...@t...pl> napisał:

    >Czy dobrze rozumiem, że, mogę ciągnąć samochodem ( Opel Zafira) sobowym,
    >camping ważący trochę powyżej 750 kg, gdy wspolna masa samochodu i przyczepy
    >nie przekracza 3,5 t ?
    Tak. Resztę warunków znajdziesz tu:
    http://strony.wp.pl/wp/artgola/przyczepa.htm

    Artur Golański