  • Data: 2009-02-26 14:22:17
    Temat: Re: prawo jazdy i badania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:go4ha3$3vk$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Dla porządku: Orzecznictwo poszło w tym kierunku, że siedzący za
    > kierownicą człowiek, który grzebie kluczykiem stacyjce, jeśli na tym
    > etapie zostanie zatrzymany, odpowiada, jak za kierowanie pojazdem.
    To jakiś nonsens, a orzecznictwo to nie prawo. U mnie muszę włożyć kluczyk
    do stacyjki i przekręcić na "raz" aby uruchomić radio (jest to cecha
    fabryczna, żadne przeróbki).
    Wyjdę na chwilę podcięty z imprezy żeby się przewietrzyć, siądę sobie w
    aucie, uruchomię radio i beknę za jazdę po pijaku??
    To albo opowieści dziwnej treści albo głupota polskiego systemu prawnego
    sięga szczytów.

    --
    Jotte