  • Data: 2014-09-04 09:23:21
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2014 07:56, marek pisze:

> [...]
    [...]

    > Dlaczego niby się popisałem ??
    > Bo co ? bo prawdę powiedziałem ?? Bo prawda w oczy kole ? a plebsa trzeba
    > ukarać ? [...]
    > Sędzia ze świdnicy za wjechanie w drzewo swoim oplem[...]
    > Dwóch prokuratorów co jechali na bani [...]chuj nie karę.
    > Z Debila [...]ma mamusię sędzinę.[...] Dwóch policjantów [...] po pijaku[...]biedny
    > prokuratorzyna [...]
    > Debil prokuratorzyna [...]
    >
    > Dla tego jest to dla mnie jakaś parodia.
    > [...]prokuratorzyna na przesłuchaniu.[...]żałuję że nie nagrałem idioty

    Wiesz, to jest tak jakbyś przechodził przez jakąś dresiarską dzielnicę
    wieczorem i na całe gardło krzyczał że
    a. ich ulubiona drużyna to męskie narządy płciowe,
    b. są (dresiarze) prymitywnymi zj...mi, chamami i prymitywami.

    I mimo że to głównie czysta prawda by była i mimo to że dresiarze
    ponosiliby winę za pobicie Ciebie, to jednak twoje zachowanie trudno by
    było nazwać mądrym.

    Tutaj tak samo - zachowujesz się prowokacyjnie, to dostajesz po głowie
    niezależnie od tego czy masz rację czy nie.

    p. m.